Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Компанія 🎧ProTechno&Sound® здійснює повернення та обмін товарів неналежної та належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів». Протягом 14 днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін товару у разі дотримання умов, зазначених нижче. ❯❯❯ Увага! ❖ при отриманні пристрою, включаючи відділення перевізника, клієнт зобов'язаний перевірити зовнішній вигляд, характеристики, комплектацію та працездатність пристрою та аксесуарів. При виявленні механічного пошкодження на товарі, нестачі або пошкодження самої посилки складається АКТ огляду зі співробітниками кур'єрської служби. Без цих документів претензії не приймаються і обмін чи повернення неможливе. Якщо виріб вважається отриманим від перевізника, претензії до зовнішнього вигляду та комплектації виробу, не пред'являються. ❯❯❯ Повернення товарів "Неналежної якості" (заводський дефект) - гарантія поширюється на весь товар представлений на сайті протягом 14 діб! Процедура повернення товару "Неналежної якості": ❖ зателефонуйте нам за телефоном +380682273295, описавши менеджеру у чому саме полягає заводський дефект виробу; ❖ надішліть та повідомте нам ТТН посилки; ❖ після отримання товару та укладання нашого сервісного центру про причини дефекту, протягом від 1 до 14 робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківську картку або надсилаємо новий товар на заміну. Пересилання та оплата доставки товару "Неналежної якості" здійснюється за рахунок продавца назад до магазину або сервісного центру. ❯❯❯ Повернення товарів "Належної якості" здійснюється протягом 14 днів з дня покупки, при збереженні усіх заводських пломб, зовнішнього вигляду, захисні плівки не знімалися, немає подряпин, потертостей, сколів, слідів використання та інших механічних пошкоджень та дефектів, комплектація повна та в бездоганному стані. Ця умова також поширюється на всі аксесуари. Процедура повернення товару "Належної якості": ❖ зателефонуйте на номер +380682273295 та повідомте про намір повернути або обміняти оплачений товар; ❖ надішліть та повідомте нам ТТН посилки; ❖ після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську картку або надсилаємо інший товар протягом 1-3 робочих днів. Повернення товару "Належної якості" здійснюється за рахунок покупця! Обмін та повернення товару здійснюється через відділення транспортного оператора Нової пошти (склад №8) або за адресою: 09119 м. Біла Церква, Вокзальний р-н, бул. Олександрійський, 97
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.